sexta-feira, 26 de novembro de 2010

kit scrapbook digital Christmas day - Sorteio

Meninas dia 29/11. Estarei lançando meu novo kit, Christmas day.  Na s lojas - digistyledesign , digiscrapshop-mcd  e scrappindigikreations E Vou sortea-lo entre as pessoas que deixarem um comentário no meu blog no tópico anunciado,at-e segunda feira a 00:00h e tem que ser minha seguidora. A sorteada ganhara o kit completo! Ele contem 70 elementos e 15papeis. Este é o preview:
********************************************************************

Girls 29/11 days. I will be launching my new kit, Christmas day. Stores -  digistyledesign  , digiscrapshop-mcd and scrappindigikreations . And I'll sort it among people who leave a comment on my blog on the topic announced at the Monday, and 00:00 and got to be my follower. The luck to win the whole kit! It contains 70 elements and 15papeis. This is the preview:


Lo's

Erika

Meus
 

Mônica

Anny



Flavia



E como sempre , um freebies para vocês!!! Espero que gostem !
****************************************
And as always, a freebies for you! I hope you enjoy!




17 comentários:

  1. Sempre encontro aqui uns kits lindos...um mais lindo que o outro...

    ResponderExcluir
  2. Wonderful xmas kit!
    Thanks for the change!

    ResponderExcluir
  3. Oba quero participar! Tá lindo o kit!

    ResponderExcluir
  4. Lindo kit! obrigada pelo free, amei.

    ResponderExcluir
  5. Adorei. Lindo demais. Tomara que eu ganhe....

    Bjs
    Vania

    ResponderExcluir
  6. Thank you very much; I won the whole kit and I love it a lot!! Thanx thanx thanx!!!

    ResponderExcluir
  7. Evus- send me your email .... kisses

    ResponderExcluir
  8. Wow, thank you very much!!!! Big hugs!

    ResponderExcluir
  9. Evus you did not send me your email that you send your kit! ...

    ResponderExcluir